dinsdag 22 oktober 2013

Nog meer gehaakte letters

Voor de letters die we voor de Libelle haakten gebruikten we off white haakkatoen. Dat zag er prachtig helder en strak uit. Kijk maar hier. Maar na het hele alfabet in off white hadden we wel wat behoefte aan kleur!
Dus toen we laatst een jarige jet met haar vriendinnen over de vloer hadden, zagen we onze kans schoon.  Want als je je partijtje bij de Haakbrigade viert krijg je ook altijd een cadeautje. Dit keer haakten we de naam van de jarige in kwestie. In lekkere neon fluor gehaakte letters!


Een week later vierden we nog een partijtje. Dit keer haakten we de voornaam in lekker fel neon roze. Niet helemaal de kleur die je op de foto hieronder ziet dus. Op de foto lijken de letters eerder keurig doorsnee roze, dan hip schreeuwend neon. Desalniettemin doen de letters het super als applicatie op de tas die Noor die middag maakte!


We zijn wel benieuwd wie er al aan de slag is gegaan met de gehaakte letters? Hebben jullie direct de haakwol ter hand genomen, of staat het project op de to do-lijst? We houden ons aanbevolen voor foto's van de mooie eindresultaten! Post ze op onze Facebook-pagina, leuk om zo weer anderen te inspireren!

2 opmerkingen:

marmarel zei

Grappig, toen ik jullie blogje las, had ik mijn project (een vlaggetjesslinger) mét gehaakte letters net klaar. Deze letters zijn ook leuk, ze lijken wel veel op die ik gemaakt heb. (Ik vond ze bij Moogly). Ik ga die van jullie ook eens proberen, ik ga eens op zoek naar de Libelle.

Margaret zei

Mooie letters in die neonkleuren. Daar worden veel kinderen heel vrolijk van.
Bij mij staan de gehaakte letters op mijn toe-do-wensenlijst. Nu vragen wat andere dingen voorrang.

Groetjes, Margaret

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...